HANDELSBETINGELSER 

 

Betaling
ThyHike.dk, der er drevet af virksomheden Nooked, og modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, og Mastercard. Betaling vil blive trukket på din konto med det samme du reserverer billetter til events. Fysiske produkter udleveres i forbindelse med events, og er dermed en reservation, hvorfor beløbet også trækkes med det samme.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

ThyHike.dk bruger en godkendt betalingsserver hos Stripe, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
ThyHike.dk leverer som udgangspunkt ikke fysiske vare, med mindre andet er aftalt telefonisk eller via mail thyhike@gmail.com

Billetter til event sendes som elektronisk billet via din mail.

Fortrydelsesret ved arrangementer og hikes

Fortrydelsesret på billetkøb
Der gives 14 dages fuld returret på køb af billetter. Perioden regnes fra den dag, hvor du har bestilt billetten. Herefter er dit køb bindende. Du kan altid sælge din billet til tredjepart, men vi værdsætter at du informerer os om dette, så vi kan holde den nye billet-ejer opdateret.

Fortrydelsesret på fysiske køb.
Der gives 14 dages fuld returret på fysiske varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du har bestilt varen.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelse.

Meddelelsen skal gives pr. mail på thyhike@gmail.com. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret på fysiske produkter købt i webshoppen, i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

ThyHike.dk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering af fysiske vare
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

ThyHike.dk
Sandskudevej 25, Klitmøller
7700 Thisted

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: thyhike@gmail.com

Ændringer i betingelser

ThyHike.dk forbeholder sig retten til enhver tid at ændre i handelsbetingelserne, i overensstemmelse med gældende lovgivning.